top of page

πρώτο μάθημα yoga / πρώτο μάθημα μετά τις διακοπές

Πρώτο μάθημα μετά από διακοπές! Ή πρώτο μάθημα γενικά!

Τέλεια! Καθώς κάθε αρχή έχει ιδιαίτερη ομορφιά αλλά και ανησυχία. Για μας που απλά κάναμε ένα διάλειμμα το καλοκαίρι, μπορεί να υπάρχουν και άλλα συναισθήματα… όπως ας πούμε τύψεις; Εμένα συνήθως με κατακλύζει ένα συναίσθημα ενοχής που φυσικά προσπαθώ να ξεπεράσω. Σα να έχω αφήσει τα σκυλιά χωρίς βόλτα (κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ), σαν να μην έχω ποτίσει τα φυτά μου (αυτό έχει συμβεί), νιώθω ότι η πρακτική μου είναι ζωντανό πλάσμα που χρειάζεται φροντίδα και πρόγραμμα. Το θαυμαστό όμως στην yoga αν την ερωτευθείς είναι ότι εμπεριέχεται σε όλα, και έτσι όταν δεν κάνεις την σκέφτεσαι σα να κάνεις ακόμα και αν δεν κάνεις.


Τι να περιμένω στο μάθημα την πρώτη φορά;


Την πρώτη φορά που θα δοκιμάσεις να κάνεις yoga, αυτό που θα συμβεί είναι ότι μάλλον θα αλλάξει τελείως αυτό που πίστευες ότι είναι η yoga. Ο περισσότερος κόσμος, μαζί και γω όταν ξεκίνησα, νομίζει ότι θα μπει σε μια βαθιά πνευματική διεργασία με το καλημέρα και ότι η άσκηση θα είναι μαλθακή και αδιάφορη έτσι για να πούμε ότι κουνηθήκαμε. Δε θα ήθελα να γράψω τι είναι η yoga γενικά, αλλά ειδικά για μένα. Η yoga για μένα είναι ένα πρακτικό εργαλείο για να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, είναι ένας καλός φίλος στις δυσκολίες και ναι ένα φανταστικό μέσο για να νιώθω δυνατή και υγιής! Η πνευματικότητα της άσκησης είναι κάτι που προκύπτει φυσικά και αβίαστα όσο εμείς είμαστε συγκεντρωμένοι στις πράξεις και την πρακτική μας.


Στο πρώτο μάθημα λοιπόν κανείς θα περιμένει πολλές καινούριες πληροφορίες και μερικές απλές οδηγίες για το καλωσόρισμα. Αν και σίγουρα θα θελήσει να κάτσει πίσω πίσω απ’ όλους (και φυσικά θα το κάνει αν αυτό πραγματικά θέλει) εγώ θα του ζητήσω να έρθει μπροστά και κοντά μου για να τον κρατήσω ασφαλή και συγχρόνως να μπορώ να του ψιθυρίζω καλές κουβέντες και μικρά tips.


Τι να φορέσω;


Να φορέσω κάτι άνετο και κάτι που με κάνει να νιώθω άνετα και καλά.


Τι ώρα να έρθω;


Να έρθεις 10 λεπτά πιο πριν. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος που θα θες να πεις μια κουβέντα πριν το μάθημα, σίγουρα θα θες να στείλεις ένα τελευταίο μήνυμα, να πας τουαλέτα, να βάλεις τα ρούχα σου αν δεν τα φοράς, να βρεις τη θέση σου στο χώρο και να πάρεις μια στιγμή ησυχίας πριν τη πρακτική. Μάλλον το δεκάλεπτο δεν φτάνει, ας γίνει τέταρτο.. Το μάθημα θα αρχίσει ακριβώς και η πόρτα θα μείνει ανοιχτή για όποιον αργήσει μόνο 10 λεπτά. Από σεβασμό στους συνανθρώπους και στην άσκηση σας αυτό τηρείτε αυστηρά!


Τι είναι ωραίο να κάνω..


Όχι απλά ωραίο αλλά υπέροχο, είναι να έχω κλείσει το κινητό μου πριν μπω στο στούντιο, να μην γκρινιάζω αν δε μπορώ να κάνω κάτι, αν δε νιώθω άνετα να ξαπλώσω στο τέλος για τη χαλάρωση να ζητήσω απλά μια εναλλακτική θέση ή να κάτσω σιωπηλά μέχρι να ολοκληρωθεί το μάθημα. Θα εκτιμηθεί επίσης απ’ όλους να έχω κάνει μπάνιο και να έχω βάλει αποσμητικό, να έχω φέρει μια πετσέτα μαζί μου γιατί θα ιδρώσουμε και να σκουπίσω φεύγοντας το στρώμα για τον επόμενο!


Γενικά…


Επειδή η ώρα της άσκησης είναι για τους περισσότερους η μόνη ώρα της μέρας που κάνουν κάτι συγκεντρωμένοι στον εαυτό τους και αυτό απαιτεί ησυχία μένουμε σιωπηλοί. Αλλά όχι σφιγμένοι! Φυσικά και επιτρέπεται η έκφραση των συναισθημάτων και αυτά πολύ συχνά εκφράζονται κατά την διάρκεια της πρακτικής με γέλοιο ή και δάκρυα. Όλων των ειδών:)


Αυτά για αρχή!












Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
bottom of page