top of page

Η Ευτοκία στο Tara's home


Και εκεί που είσαι ένας άνθρωπος μόνος(με την ωραία έννοια της μοναξιάς) και ζεις και αναπνέεις για σένα, τον άνθρωπο σου και τα σκυλιά σου, τσουπ… Μένεις έγκυος. Καμία πρωτοτυπία ομολογουμένως, κανένα κατόρθωμα το μόνο σίγουρο. Η φύση ξέρει και τα λοιπά. Ποτέ άλλοτε δεν έχεις εμπιστευτεί τη φύση όμως σωστά? Εννοώ στη ζωή γενικά. Και έρχεται η ώρα που πρέπει να αφήσεις στη φύση τη πιο σημαντική δουλειά που έχεις να κάνεις ποτέ, που θα αλλάξει, θα καθορίσει τη ζωή σου για πάντα.

ΜΟΝΟ στρες.

Αν δεν έχεις στρες και όλα σου φαίνονται τόσο λογικά και φυσικά τη πρώτη φορά που σου συμβαίνει, για μένα, κάτι δε πάει καλά.

Όπως και να ‘χει αυτά είναι που σκέφτομαι τώρα, 3,5 χρόνια μακριά απ’ την τελευταία φορά που ήμουν έγκυος και σίγουρα πολλά έχουν αλλάξει για μένα.

Τότε λοιπόν ένιωθα ότι πρέπει να κάνω ότι περνάει απ’ το χέρι μου για να πάνε όλα καλά. Συνέχισα την καθημερινή προσωπική μου άσκηση στη yoga, ενίσχυσα τη διατροφή μου, διάβασα πάρα πολλά βιβλία και είδα και αρκετά ντοκιμαντέρ. Στο μόνο που απέτυχα παταγωδώς ήταν στις τόσο χρήσιμες αλλά τόσο βαρετές ασκήσεις Κegel καλή τους ώρα.


Σε μια απ’ τις πολλές μου αναζητήσεις στο internet λοιπόν έπεσα πάνω στην Ευτοκία. Δεν είχα ιδέα ότι υπήρχε, μιας και καμία φίλη μου δεν είχε μείνει έγκυος μέχρι τότε. Ενθουσιάστηκα! Δηλαδή κάποιος είχε προβλέψει την ανάγκη μου; Κάποιος δε με έβρισκε τρελή που ήθελα να ξέρω, να μάθω να είμαι εκεί παρούσα, να το εξαντλήσω το ζήτημα; Φυσικά και πήγα. Ούτε λόγος που ταξίδευα όλη την Αθήνα οδηγώντας σύνολο 2,5 ώρεςγια να φτάσω κάθε βδομάδα, πέρναγα υπέροχα.


Από τις συναντήσεις βέβαια δε θυμάμαι παρα μόνο λίγα πράγματα (ήρθαν τα μωρά οδοστρωτήρες και τα ξέχασα όλα), όμως ο σεβασμός στη δουλειά αυτών τον γυναικών, ο θαυμασμός μου για την πίστη τους στη ελεύθερη βούληση και ενημέρωση των γυναικών γύρω απ’ την εγκυμοσύνη και τη γέννα δεν ξεχάστηκε ποτέ. Χωρίς να αποτελώ παράδειγμα προς μίμηση, εξαιτίας τους η δική μου στάση μετατοπίστηκε. Χρειάστηκε να κάνω επιλογές που με έκαναν αναγκαστικά να πάρω την ευθύνη της εγκυμοσύνης μου και του εαυτού μου. Ένα βήμα πιο κοντά δηλαδή στο να γίνω μάνα στ’ αλήθεια. Γιατί το έμβρυο και μετά το μωρό μου εμένα είχε μάνα, εγώ έπρεπε να ξέρω τι κάνω ,και αν δεν ήξερα, έπρεπε να φροντίσω να μάθω ή να βρω αυτόν που μπορεί να ήξερε. Όλα έχουν να κάνουν με την ευθύνη της κάθε γυναίκας απέναντι στον εαυτό της πρώτα και έπειτα στο έμβρυο, μωρό της. Η γνώση και η ενημέρωση είναι αυτό που ήθελα να διεκδικήσω για μένα και τα μωρά-γυναίκες που έφερνα στη ζωή.


Και τώρα, πόση χαρά που η Ευτοκία θα φιλοξενηθεί στο χώρο του συλλόγου και που θα μπορέσω να δώσω και εγώ όσα έμαθα σ ‘αυτές τις δύο εγκυμοσύνες και τους δύο τοκετούς σε σχέση με τη yoga!

Ενθουσιασμός και ανυπομονησία για την πρώτη συνάντηση και εύχομαι τις πολλές ακόμα στο χώρο του Tara’s home.


Ένας νέος κύκλος από άλλη θέση, που δε φανταζόμουν τότε χαρούμενη εγκυούλα ότι θα έχω στην Ευτοκία! Πέμπτη 5 Οκτώβρη κάτω απ’ την Ακρόπολη,17:30-20:30.

Πληροφορίες και κρατήσεις http://www.eutokia.gr

Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
bottom of page